Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmin İnkişafı Fondunun (bundan sonra: “Elmin İnkişafı Fondu” adlandırılacaq) təşkil edərək keçirdiyi müxtəlif qrant müsabiqələrində Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasından, ali təhsil müəssisələrindən, nazirliklərin nəzdində fəaliyyət göstərən elmi-tədqiqat institutlarından, dövlət qurumlarından, qeyri-hökumət təşkilatlarından, elm ilə əlaqəli digər qurumlardan alim və mütəxəssislər qrupu, həmçinin fərdi şəkildə alimlər (fiziki şəxslər) bərabər əsaslarla və şəffaflıq şəraitində iştirak edirlər. Bu qurumları təmsil edən alim və mütəxəssislərdən təşkil edilmiş müvəqqəti yaradıcı kollektivlərin təqdim etdikləri qrant layihələrinə isə müsabiqələr zamanı, bir qayda olaraq, üstünlük verilir.
Akademik və təhsil müəssisələri Elmin İnkişafı Fondunun qrant müsabiqələrində kifayət qədər fəal iştirak edirlər. 2010-2018-ci illərdə Elmin İnkişafı Fondu tərəfindən təşkil edilərək keçirilmiş 32 müxtəlif xarakterli müsabiqənin nəticələrinin statistik analizi göstərir ki, 565 qalib qrant layihəsinin 354-nün (ümumi sayın 62.65%-ni, onlara ayrılan maliyyə həcmi isə ümumi maliyyələşdirilmənin 72.52%-ni təşkil edir) rəhbərləri akademik qurumları, 155-nin (ümumi sayın 27.43%-ni, onlara ayrılan maliyyə həcmi isə ümumi maliyyələşdirilmənin 18.98%-ni təşkil edir) rəhbərləri isə 21 təhsil müəssisəsini (18 universitet, 2 təhsil akademiyası və 1 lisey olmaqla) təmsil edirlər. Adıçəkilən 565 layihə üzrə rəhbər və icraçıların ümumi sayının 66.57%-i (1685 nəfər) akademik, 21.97%-i (556 nəfər) isə ali təhsil qurumlarına aiddir. Təhsil müəssisələri üzrə bu rəqəmlərin dinamikasında nəzərəçarpacaq artım hiss olunur. Elmin İnkişafı Fondu tərəfindən ötən illərdə keçirilmiş “Universitet qrantı” müsabiqəsinin nəticələri də kifayət qədər effektiv olub.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmin İnkişafı Fondu, elmi tədqiqatların qrantlar yolu ilə maliyyələşdirilməsinin effektivliyi nəzərə alınmaqla, ölkənin akademik qurumları və ali təhsil müəssisələrində aparılan təbiət, dəqiq, texniki, humanitar və ictimai elmlər sahəsində dövlət və cəmiyyət üçün əhəmiyyət kəsb edən fundamental, tətbiqi və innovasiya xarakterli, əhəmiyyətli elmi araşdırma və tədqiqatların daha da yüksək səviyyədə və koordinasiya olunmuş şəkildə dəstəklənməsinə, elmi fəaliyyətin stimullaşdırılması və alimlərə əlavə yaradıcılıq imkanı yaradılmasına yönəlmiş layihələrin qrantlar yolu ilə, bir elmi mövzu (problem) ətrafında müvəqqəti yaradılmış və akademik və ali təhsil qurumlarından olan alimlərin yaradıcı kollektivlər şəklində maliyyələşdirilməsi məqsədi ilə, Fondun Himayədarlar Şurası, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi və Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası ilə razılaşdırmaqla, elmi prioritetlərə uyğun olaraq keçirdiyi “Elm-Təhsil İnteqrasiyası” müsabiqəsinin (EİF/MQM/Elm-Təhsil-1-2016-1(26)) nəticələrini elan edib.
Elmin İnkişafı Fondu birinci “Elm-Təhsil İnteqrasiyası” qrant müsabiqəsinin keçirilməsi haqqında qərarını 2016-cı il 28 dekabr tarixində internet səhifəsində və kütləvi informasiya vasitələrində elan edib. Qrant layihələri 2017-ci il 05 yanvar – 28 fevral tarixləri arasında müsabiqəyə daxil olub. Bu müddət ərzində Elmin İnkişafı Fondunun icraçı direksiyası qrant iddiaçılarına kömək məqsədilə 8 məsləhət seminarı təşkil edib, telefon və elektron-poçt vasitəsilə olan müraciətlərə cavab verib, ortaya çıxan suallara aydınlıq gətirib.
“Elm-Təhsil İnteqrasiyası” qrant müsabiqəsi akademik və ali təhsil sistemindəki elmi-tədqiqat müəssisələri, institut və laboratoriyaları, bölmə və mərkəzləri və digər uyğun strukturların elmi fəaliyyətini stimullaşdırmaq, modern elmi cihaz, avadanlıq və qurğularla təminatını təkmilləşdirmək, elmin ayrıca götürülmüş sahə və istiqamətlərinin davamlı inkişafını əlavə olaraq dəstəkləmək, kadr hazırlığını təmin etmək üçün akademik və ali təhsil qurumlarından olan alimlərin müvəqqəti yaradılmış elmi-yaradıcı kollektivləri tərəfindən təqdim edilmiş fundamental və tətbiqi xarakterli layihələrin müxtəlif maliyyə həcmli qrantlar (hər layihə üçün 100 min manatadək) verilməsi yolu ilə maliyyələşdirilməsi məqsədi ilə keçirilib. Bu tip layihələrin qrantlar yolu ilə maliyyələşdirilməsində əsas məqsəd müxtəlif elm sahələrində yerinə yetirilən elmi-tədqiqat işlərinin (xüsusi olaraq, multidissiplinar araşdırmaların) dəstəklənməsi, qısa müddət ərzində rəqabət apara biləcək elmi nəticələrin alınmasına əlavə şərait yaradılmasıdır.
Yuxarıda göstərilən müddət ərzində müsabiqəyə Azərbaycan tərəfindən 138 layihə daxil olub. Layihələr müsabiqəyə əsasən ənənəvi qaydada, həmçinin Elmin İnkişafı Fondunun yaratdığı innovativ texnologiya olan “e-QRANT” = “Qrant layihələrinin Elektron İdarəolunması Sistemi” vasitəsilə də təqdim edilib.
Layihələrin texniki ekspertizası işi təşkil olunub, müsabiqə qaydaları və tələblərinə cavab verməyən 4 layihə texniki ekspertiza mərhələsindən keçməyib, 133 layihə isə elmi ekspertiza mərhələsinə buraxılıb. Elmi ekspertiza işinə Elmin İnkişafı Fondunun daimi ekspertləri və müstəqil elmi ekspertlər cəlb olunublar. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası və Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi müsabiqənin keçirilməsinə təşkilati dəstək göstərmişdir.
Elmin İnkişafı Fondunun icraçı direksiyası, daimi və müstəqil elmi ekspertlər təqdim olunmuş layihələrin cari müsabiqənin elmi prioritetlərinə uyğunluq dərəcəsini müəyyənləşdirib, beynəlxalq “peer-review” və “merit review” meyarları ilə qiymətləndirmə aparıb, layihələrin elmi səviyyəsini, onların yerinə yetirilməsi imkanlarını və potensialını, gözlənilən elmi nəticələrini, mümkün tətbiq ehtimalını ekspertiza qaydalarına uyğun olaraq xüsusi sistem üzrə qiymətləndirib, həmçinin maliyyələşdirilmənin məqsədəuyğunluğu və həcmi barədə Elmin İnkişafı Fondunun Himayədarlar Şurası üçün rəylər və arayışlar hazırlayıb.
Elmin İnkişafı Fondunun icraçı direksiyasının, daimi və müstəqil elmi ekspertlərin hər bir layihə üzrə hazırladığı və statistik məlumatların daxil olduğu yekun sənədlər toplusuna Elmin İnkişafı Fondunun Himayədarlar Şurası tərəfindən baxılıb, ekspertiza qaydalarına uyğun olaraq layihələrin yekun toplanmış ballara görə sıralanmış siyahısı və maliyyələşdirilmə həcmi barədə tövsiyələr müzakirə olunub və yekun qərar qəbul edilib.
“Elm haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda (maddə 3) göstərilmiş prioritetlər üzrə təqdim edilmiş, multidissiplinar tədqiqatlar üzrə təqdim olunmuş, tətbiqi xarakterli, ən müxtəlif akademik və təhsil qurumlarından olan alim və mütəxəssislər tərəfindən yerinə yetirilməsi planlaşdırılan eyni tədqiqat mövzuları üzrə təqdim olunmuş, beynəlxalq əməkdaşlıq çərçivəsində yerinə yetirilməsi planlaşdırılan, gənclərin və regionlardan olan alim və mütəxəssislərin iştirak etdiyi layihələrə elmi ekspertizanın nəticələri əsasında seçim zamanı üstünlük verilib.
“Elm-Təhsil İnteqrasiyası” qrant müsabiqəsi çərçivəsində 69 fundamental-tətbiqi xarakterli və 2 xüsusi qalib layihə müəyyənləşdirilib (siyahı əlavə olunur) və Elmin İnkişafı Fondunun müvafiq Qərarı ilə təsdiq olunub. Uğur dərəcəsi (daxil olan və qalib olan layihələrin sayı üzrə) kifayət qədər yüksək - 51.45% olub. Fizika-riyaziyyat və texnika elmləri üzrə 21, kimya elmləri üzrə 11, Yer haqqında elmlər üzrə 9, biologiya, tibb və aqrar elmləri üzrə 11, humanitar və ictimai elmlər üzrə isə 17 layihə qalib olub. Layihələrin maliyyələşdirilmə həcmi 25-95 min manat arasında dəyişir.
Cari müsabiqə üzrə ümumi maliyyələşdirilmə həcmi 4 milyon 090 min manat olub.
70 layihənin icra müddəti 1 il, 1 layihənin icra müddəti isə 2 ildir. Layihələr akademik və ali təhsil müəssisəsindən olan 2 rəhbərlə (əsas rəhbər və həm-rəhbər) təmsil olunur və müsabiqədə iştirak edən müvəqqəti yaradıcı kollektivin formalaşdırılmasında akademik və təhsil qurumlarında olan alimlərin sayında paritet gözlənilib. Rəhbər və həm-rəhbərlər sırasında 109 nəfər kişi, 31 nəfər isə qadın vardır.
Layihələr AMEA Fizika, Radiasiya Problemləri, Riyaziyyat və Mexanika, İdarəetmə Sistemləri, İnformasiya Texnologiyaları, Kataliz və Qeyri-üzvi Kimya, Neft-Kimya Prosesləri, Polimer Materialları, Geologiya və Geofizika, Coğrafiya, Neft və Qaz, Aşqarlar Kimyası, Molekulyar Biologiya və Biotexnologiyalar, Mikrobiologiya, Zoologiya, Genetik Ehtiyatlar, Torpaqşünaslıq və Aqrokimya, Memarlıq və İncəsənət, Folklor, Ədəbiyyat, Qafqazşünaslıq, Dilçilik, Şərqşünaslıq, Fəlsəfə, Tarix, Hüquq və İnsan Haqları, İqtisadiyyat institutlarında, İşlər İdarəsinin 1 və 3 nömrəli Laboratoriyaları, Naxçıvan Bölməsinin Təbii Ehtiyatlar İnstitutu, Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyində, Bakı Dövlət Universiteti, Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti, Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, AR Müdafiə Nazirliyi Silahlı Qüvvələrin Hərbi Akademiyası, Azərbaycan Universiteti, Azərbaycan Texniki Universiteti, Sumqayıt Dövlət Universiteti, Milli Aviasiya Akademiyası, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Gəncə Dövlət Universiteti, Bakı Mühəndislik Universiteti, Xəzər Universiteti, Azərbaycan Tibb Universiteti, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti, Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti, Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq Akademiyası, ADA Universiteti , AR Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyası, Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetində, Azərbaycan Dillər Universiteti, Lənkəran Dövlət Universiteti, AR Səhiyyə Nazirliyinin Azərbaycan Dövlət Həkimləri Təkmilləşdirmə İnstitutunda, həmçinin AR Müəllif Hüquqları Agentliyində yerinə yetiriləcəkdir.
Qalib layihələr 2018-ci ilin 2-ci yarısından başlayaraq maliyyələşdiriləcək.
Qarşıdan gələn günlərdə qalib layihə rəhbəri və icraçıları ilə Elmin İnkişafı Fondunun təqdimat xarakterli ənənəvi görüşü keçiriləcək.
Müsabiqənin nəticələri ilə www.sdf.gov.az internet səhifəsində tanış olmaq olar.
Elmin İnkişafı Fondunun mətbuat xidməti
Nadana savad öyrətmək qocanı dağa çıxarmaq qədər çətindir.
S.Batler
Həyatda ən böyük amalım ancaq
Bilik sayəsində qalxıb ucalmaq.
Bilikdir hər zaman dayağın sənin,
Zülmət gecələrdə çırağın sənin.
Biliklə, ədəblə yüksəlir insan,
Bu qoşa qanadla hörmət taparsan. Y.Balasaqunlu
İnsanlığın yalnız bir düşməni var-o da nadanlıqdır. Nadanlığın yalnız bir dərmanı var-o da elmdir.
Aristotel
Savadlı ilə savadsız arasındakı fərq ölü ilə diri arasındakı fərq qədərdi.
Aristotel
Nadanlıq təklikdə qorxulu deyil. O yalnız qürurla birləşdikdə təhlükəli olur.
Aristotel
Dilənçi olmaq nadan olmaqdan yaxşıdır, bələ ki, dilənçi yalnız puldan, nadan isə insan simasından məhrumdur.
Aristipp
Oxumuşların sayı çox olan ölkələrdə təfəkkür sahiblərinin sayı da çox olur.Təfəkkür sahiblərinin çox olduğu ölkədə isə həyatın bütün sahələrində xalq gündən-günə tərəqqi edə bilər.
M.F.Axundzadə
Aqil, yaxud cahil olduğunu yalnız özün müəyyən edə bilərsən.
C.Rendal
Təəssüf ki, cahil gördüyü işə güvənir, aqil isə yox.
B.Rassel
Dünyanın bir yarısı digər yarısının necə yaşadığından xəbərsizdir.
F.Rable
Çox yemək düşünməyə mane olur.
U.Porter
Cahil o adamdır ki, həmişəlik cahil qalmaq istəyir.
Platon
Heç vaxt nadana uyma, ətrafında bilikli yoxdursa, özün-özünə bələdçi ol.
Platon
Nadan kimi yaşamaqdansa, dünyaya gəlməmək yaxşıdır, çünki bütün pisliklərin təməlində cahillik yatır.
Platon
Hər bir müdrikliyin əsası səbrdir.
Platon
Cahili inandırmaqdan çətin şey yoxdur.
U.Pitt
Çox şey bilən çox şeyə şübhəylə yanaşır.
E.Pikkolomini
Cahillər keçmişdən, aqillər bu gündən bəhs edər.
Napoleon
Ən böyük günah cahil olmaqdır.
Naməlum
Biliyi özünə dost, biliksizliyi düşmən seçənin işləri qaydasında gedər.
Naməlum
Axmaq fikirlərə uyaraq insan,
Axtarır umulmaz yerdə səadət.
İ.Krılov
Özünü alim zənn edən adamdan mümkün qədər uzaq gəz.
A.Kapus
Dünyada ən böyük dərd cahillikdir.
T.Karleyl
İnsan ağıllı sayılır ki, bir işə başlayanda son nəticəni əvvəlcədən bilmiş olsun.
İ.Kant
Bilmək yaxşı, bildiyini tətbiq etmək ondan da yaxşıdır.
C.Kabell
Hər kəsin söylədiyinə kor-koranə inanmaq cahillikdir.
İbn Sina
Yarımçıq savadı olan savadsızdan da savadsızdır.
İbn Sina
Ağıllı o kəsdir ki, özünü görə bilir.
V.Hüqo
Bu dünyada coşğun və fəal nadandan qorxulu heç nə yoxdur.
İ.Höte
Xalq fəlakətləri tarixini öyrənən hər bir kəs görür ki, yer üzündəki fəlakətlərin böyük qismi nadanlığın payına düşür.
K.Helvetsi
Yalançı alimlər müdriklərdə həqarət, nadanlarda heyranlıq doğururlar.
K.Helvetsi
Çox adam çox şey bilir, amma heç kim hər şeyi bilmir.
Yunan atalar sözü
Biləyi güclü birini yıxar, biliyi güclü minini.
Özbək atalar sözü
Var-dövlət tükənər, elm tükənməz.
Özbək atalar sözü
Ağıl köhnəlməyən geyimdir, bilik tükənməyən mədən.
Qırğız atalar sözü
Bilikdən yaxşı dost yoxdur, azardan pis düşmən.
Hind atalar sözü
Elm adamı bədniyyət olsa, dünyanı yandırar.
Fars atalar sözü
Bilikli adamın bir günü nadan adamın bütün ömrünə bərabərdir.
Ərəb atalar sözü
Bədənin qidası yemək, ağlın qidası elmdir.
Ərəb atalar sözü
Elm həm bildiyinizi, həm də bilmədiyinizi bildirmək üçündür.
Çin atalar sözü
Elm oxumaq iynə ilə gor qazmaq deməkdir.
Azərbaycan atalar sözü
Elm ağlın çırağıdır.
Azərbaycan atalar sözü
Elmsiz adam meyvəsiz ağac kimindir.
Azərbaycan atalar sözü
Çox bilmək lazımdır ki, az bildiyini bilə biləsən.
Amerika atalar sözü
Elm həqiqətin təzahürüdür.
C.Vudford
Bəzən şerdə və ya musiqidə də elmə rast gəlmək olur.
X.Voulpol
Elmin uğurları zamanın işi və elmin cəsarətidir.
F.Volter
Elm insanın tacı, var-dövlət isə boğazdan sallanan boyunbağıdır.
C.Viko
Zəmanə dəyişilib. İndi güc və igidlik əyyamı deyil, elm əyyamıdır.
N.Vəzirov
Həyatda hamı elm və məhəbbəti öyrənməlidir.
U.Verner
Çox şey bilən sözlərə az inanır.
T.Uaylder
Elm səbəb, əməl isə nəticədir.
N.Tusi
Dedim ki, ürəyim elmdən xəbərsiz olmayıb. İndi ki, ağlın gözü ilə baxıram-məlum olur ki, hələ heç bir şey bilmirəm.
N.Tusi
Bilik böyük insanı göydən yerə endirir, adi insanı təəccübləndirir, balaca insanı yerdən göyə qaldırır.
L.Tolstoy
Bilməməkdən qorxma, səhv bilməkdən qorx. Çünki bütün fəlakətlər ona görə baş verir.
L.Tolstoy
Düşünən insana xoşbəxtlik az nəsib olur.
L.Tolstoy
Biliyə aparan yeganə yol zəhmətdir.
B.Şou
Biz kim olduğumuzu bilir, ancaq kim olacağımızı bilmirik.
U.Şekspir
Cavanlıqda bilik ağacı əkməsək, qocalanda kölgəsinə sığınası ağacımız olmaz.
S.Şamfor
Elmə yiyələnmək üçün aramsız cəhdlər gərəkdir.
B.Spinoza
Elm sistemləşdirilmiş bilikdir.
H.Spenser
Nə qədər ki yaşayırsan, öyrən, gözləmə ki, qocalıq gələndə sənə kamal gətirəcək.
Solon
Ədalətdən kənarda olan elm müdriklik deyil, dələduzluqdur.
Sokrat
Bilikdən daha zəngin xəzinə, pis xasiyyətdən daha rəzil düşmən ola bilməz.
Sokrat
Elm ancaq xoşniyyətli insanların əlində olanda fayda verir.
Sokrat
Mən onu bilirəm ki, heç nə bilmirəm.
Sokrat
Ən gözəl zövqü elmdən almaq olar.
S.Smayls
Elm əqidəli olmaq üçündür, dünya malı yığmaq üçün yox.
Sədi
Ən faydalı iş cavanlıqda elm öyrənmək və qocalanda öyrəndiklərini saf-çürük etməkdir.
M.Sesiro
Hər cür bilik müşahidə və təcrübəyə əsaslanır.
Ş.Sent-Evremon
Döyüşdə silah lazım olduğu kimi, həyatda da bilik lazımdır.
J.J.Russo
Astronomiya mövhumatdan; natiqlik sənəti şöhrətpərəstlikdən, nifrətdən, yaltaqlıqdan, yalandan; həndəsə acgözlükdən; fizika boş bir maraqdan yaranıb. Bütün biliklər, hətta əxlaqın özü də insan qürurundan törəyib.
J.J.Russo
Bilik insanı bütün bəlalardan qoruyan zirəhdir.
Ə.Rudeki
Elm və sənət hansı ölkədən gəlirsə-gəlsin, bütün insanlığa aiddir.
A.Puşkin
Elm qavrayışdan başqa bir şey deyildir.
Platon
Bilmək, kəşf etmək yada salmaq, xatırlamaq deməkdir.
Platon
Sokrat bu gün sağ olsaydı, deyərdi: “Mən onu bilirəm ki, başqaları heç nə bilmir”.
J.Petan
İnsan ruhunu elmdən savayı heç nə dincəldə bilməz. (K.Parker)
Sərvət sahibi deyil, elm sahibi olmaq lazımdır.
R.Ouen
Elm hüdudsuz okeandır; mən və bəzi dostlarım bu okeandan bir neçə damlanı içmək fürsətini əldən vermədik.
İ.Nyuton
Bir elmi öyrənmək istədikdə sən,
Çalış ki, hər şeyi kamil biləsən.
Nizami
Yarımçıq öyrənməkdənsə, öyrənməmək yaxşıdır.
F.Nitsşe
Riyaziyyatdan biliyi olmayanlara bəzi bilikləri vermək qorxuludur.
Napoleon
Puç inanclar cahillikdən doğur və onlardan qurtulmaq üçün hökmən elmə yiyələnmək gərəkdir.
Naməlum
İstənilən ölkənin geriliyinin əsas səbəbi elm və fəzilətə lazımi qiymət verilməməsidir.
Naməlum
Dörd şey vardır bir qarındaşa lazım, biri elm, biri kəlam, biri nəfəs, biri söz.
Xətai
İnsanın biliyi artdıqca narahatlığı da artır.
İ. Höte
İnsanın ən böyük sərvəti onun pulu deyil, elmidir.
C.Harrinqton
Elmdən keçməyən yolun sonu qaranlıqdır.
Hacı Bəktaş Vəli
Tək cəsarət azdır, savad da lazımdır.
F.Giber
Az bilən bildiklərini təkrar etməyi xoşlayır.
T.Fuller
Elmli olan güclü olar.
Ə.Firdovsi
Əməlsiz elm ayağa cidardır.
M.Əvhədi
Elmi oğru apara, əcəl də öldürə bilməz.
M.Əvhədi
Elm özünü bilməkdir.
Y.Əmrə
Mədəniyyət inkişaf etdikcə fərdlərin gücü azalır.
Y.Estrub
İnsanlar təəccüblənməyi sevirlər və bu, elm üçün toxum rolunu oynayır. Elm təəccübdən qidalanıb cücərir.
R.Emerson
Elm dövrümüzün ən təhlükəli bəlasıdır. Onun vurduğu ziyanı hətta müharibə, aclıq və xəstəliklər də vura bilməz.
F.Dostoyevski
Ruhumuza təsəlli verən yeganə şey elmdir.
C.Dorsi
Kəşf etmək hamının gördüyünü görmək, lakin heç kəsin ağlına gəlmədiyini düşünmək deməkdir.
C.Donati
Dünyada ən böyük xeyir bilik. ən böyük şər nadanlıqdır.
Digen
Elm ən qədim dövrlərə nəzər salmağa imkan yaradır.
U.Çörçill
Ya bilgi, ya ölüm!
Y.V.Çəmənzəminli
Milli vurma cədvəli olmadığı kimi milli elm də yoxdur; nə millidirsə, o artıq elmi deyil.
A.Çexov
Hər kəs can atmalıdır ki, ata və babasının bildiyindən çox bilsin.
(A.Çexov)
Elm okeandır. O, eyni dərəcədə insan üçün də açıqdır, balıqçı gəmisi üçün də. Biri bu okeanda qiymətli mallarla üzür, digəri isə yalnız bol balıq ovu ilə evə qayıtmaq istəyir.
(E.Bulver-Litton)
Elm hüdudları üfüq xəttinə oxşayır: biz ona nə qədər çox yaxınlaşsaq, o bizdən bir qədər çox uzaqlaşır.
(P. Buast)
Sənət hadisələri dəyişdirmək, elm isə bu hadisələri irəlicədən görmək qabiliyyətinə malikdir.
(H.Bokl)
Elm öz mənbəyi etibarilə əbədidir, fəaliyyətində nə zamanla, nə də məkanla məhdudlaşmayıb, həcminə görə ölçüsüz, vəzifəsinə görə sonsuzdur.
(A.Berte)
İncəsənət <<mən>>, elm isə <> deməkdir.
(K.Bernar)
Biz tarixdən müdriklik, poeziyadan hazırcavablılıq, riyaziyyatdan bəsirət, təbiət elmlərindən dərinlik, fəlsəfədən ciddilik, məntiq və ritorikadan mübahisə etmək bacarığı əxz edirik.
(F.Bekon)
Bilik güc, güc isə bilikdir.
(F.Bekon)
Bilik həyatda faydalı olmaq naminə qazanılmalıdır.
(F.Bekon)
Neçə-neçə dövlət üsul-idarəsinin mövcud olmasına baxmayaraq, elmdə həmişə bir üsul-idarə-azadlıq forması hakim olacaq.
(F.Bekon)
Elmə ürəkdən bağlı olanlar tacir düşüncəsindən uzaqdır.
(C.Barns)
Biliyin ağası olmaq üçün zəhmətin köləsi olmaq gərəkdir.
(O.Balzak)
Elm sahibi olmadığını bilməyin özü də bir növ elm sahibi olmaq deməkdir.
Konfutsi (Qədim Çin mütəfəkkiri)
Əsəri olmayan alim barsız ağacdır.
Sədi Şirazi (İran şairi və mütəfəkkiri)
Elm insanın həm beynini, həm də cismini şövqləndirir.
Mişra Krişna (Hind dramaturqu)
Nadanlar elmə həqarətlə baxır, savadsızlar ona heyran olur, müdriklər isə ondan bəhrələnirlər.
Frensis Bekon (İngilis alimi və humanisti)
Elm mahiyyət etibarilə həqiqət axtarışıdır.
Fransua de Laroşfuko
(Fransız yazıçısı)
Elmdə həqiqət həmişə özünə yol açır.
Lev Davidoviç Landau
(Fizik, Nobel mükafatı laureatı)
Elmdə qürur olmaz, olarsa, həqiqətlər yox olar.
Henri Kaldervud (İsveç filosofu)
Həqiqi elm nə rəğbət bilir, nə ədavət – onun yeganə məqsədi həqiqətdir.
Arturo Qraf (İtalyan yazıçısı və alimi)
Ölkəni inkişaf etdirib irəli aparan elm və təhsildir.
Otto Fon Bismark
(Almaniyanın dövlət xadimi və kansleri)
Milli vurma cədvəli olmadığı kimi, milli elm də yoxdur; nə millidirsə, o, artıq elm deyil.
Naməlum
Xəyal qanadları olan elm möcüzələr yaratmağa qadirdir.
Maykl Faradey (İngilis fiziki)
Elm hüdudsuz bir okeandır; mən və bəzi dostlarım bu okeandan bir neçə damlanı içmək fürsətini əldən vermədik.
İsaak Nyuton (İngilis fiziki və astronomu)
Elm həm bildiyinizi, həm də bilmədiyinizi bildirmək üçündür.
Çin atalar sözü
Elm ağlın çırağıdır.
Azərbaycan atalar sözü
Elm səbəb, əməl isə nəticədir.
Nəsirəddin Tusi
Sən 3 yolla ağıllı ola bilərsən... 1-Təcrübə yolu ilə - bu ən ağır yoldur. 2-Tənqid yolu ilə - bu ən asan yoldur. 3-Düşüncə yolu ilə - bu ən nəcib yoldur.
Nəsirəddin Tusi
Ən faydalı iş cavanlıqda elm öyrənmək və qocalanda öyrəndiklərini saf-çürük etməkdir.
Marsel Sesiro (Fransız yazıçısı və tənqidçisi)
Bütün elmlərin açarı sual işarəsidir.
Onore de Balzak (Fransız yazıçısı)
Zövqlərin ən gözəli elmdən alınan zövqdür.
Samuel Smayls (İngilis yazıçısı)
Elm yaxşı zamanlarda sərvət, pis zamanlarda isə sığınacaq və gözəl yol göstərəndir.
Aristotel (Qədim yunan filosofu)
Vay o adamların halına ki, özləri öz gözlərinə müdrik, alim görünürlər.
Demokrit (Qədim yunan filosofu)
Elm ancaq xoşniyyətli insanların əlində olanda fayda verir.
Sokrat (Qədim yunan filosofu)
Dünyada ən böyük xeyir elm, ən böyük şər nadanlıqdır.
Sinoplu Diogen (Qədim yunan filosofu)
Qüvvət elmdədir, başqa cür heç kəs,
Heç kəsə üstünlük eyləyə bilməz.
Hər uca rütbədən biliniz, fəqət
Alimin rütbəsi ucadır əlbət.
Nizami Gəncəvi (Azərbaycan şairi və mütəfəkkiri)
Həyatda ən böyük mürşid elmdir.
Mustafa Kamal Atatürk
Elm öyrənmək heç vaxt gec deyil.
İbn Sina (Şərq filosofu və həkimi)
Beşikdən məzara qədər elm istəyin.
Hz.Məhəmməd (Ə.S.)
“Pərvərdigara, mənim elmimi artır”, - de.
“Qurani-Kərim”dən
Özünü elmi axtarışlara, elmə həsr etmiş insanlar və bu gün ölkəmizin mürəkkəb dövründə bütün çətinliklərə sinə gərərək elmlə məşğul olan insanlar cəmiyyətimizdə hörmətə layiqdirlər.
Heydər Əliyev
Xalq həmişə öz ziyalıları, öz mədəniyyəti, öz elmi ilə tanınır.
Heydər Əliyev
Hər bir ölkənin, hər bir millətin aparıcı qüvvəsi onun bilikli nümayəndələridir. Onun yüksək təfəkkürə, yüksək biliyə, yüksək ixtisasa malik olan insanlarıdır.
Heydər Əliyev
Xalq gərək daim öz kökünü xatırlasın, tarixini öyrənsin, milli mədəniyyətindən, elmindən heç vaxt ayrılmasın.
Heydər Əliyev
Azərbaycanın elmi-texniki səviyyəsini inkişaf etdirmək üçün yüksək təhsilə, elmə nail olmalıyıq.
Heydər Əliyev